środa, 12 października 2016

Chuckit! Hydro Squeeze





Chuckit! hydro squeeze

Słońce, piasek, woda. Ty i pies. Cudowny scenariusz, nieprawdaż? Aby dopełnić całość przydałaby się jeszcze jakaś pływająca zabawka.
Chuckit! Jedna z najpopularniejszych firm ,,piłkowych" oferuje nam Hydro Squeeze- nowość, idealną piłkę do wodnych szaleństw.
Czym się ona wyróżnia wśród reszty?
Składa się z 2 części- wierzchnia gumowa w kolorze pomarańczowym o nieregularnym kształcie i piankowy środek.
Absorbuje on wodę i uwalnia ją w psiej paszczy dzięki czemu daje przyjemny efekt chłodzenia.

Jednak przy tego typu zabawce trzeba uważać by pies nie zaczął jej rozrywać czy namiętnie gryźć. Od ziemi się wcale nie odbija ale do zwykłego aportowania jest super.Idealnie sprawdza się w tym do czego została stworzona. Fajnie pływa+ dzięki kolorom jest dobrze widoczna w wodzie i łatwo ją zlokalizować.




Greykowi niestety ona nie podpasowała. Podejrzewam, że spowodowane jest to wyciekającą wodą. Podczas powrotu do domu znad zalewu(gdzie Greyek bawił się Chuckit'kiem) zaczął wymiotować. Podejrzewam, że nałykał się zbyt dużo wody. Ciężko mi jednoznacznie stwierdzić, że to właśnie wina piłki i jej ,,mechanizmu" ale zdarzyło nam się to pierwszy raz.
Dla mnie jedynym minusem jest jej czas wysychania. Środek po wyciśnięciu jest nadal trochę mokry i osobiście boje się wkładać tą piłkę ot tak do plecaka w obawie o inne rzeczy które się w nim znajdują.
Niemniej
 jednak uważam, że sam pomysł takiej zabawki jest super- nie dość, że fajna do aportowania z wody to i ochłodzi. ;)

Rozmiar L kosztuje ok.33zł i ma 7,5cm średnicy. Rozmiar ten jest idealny dla Greyka czyli ok.20kg żywej wagi :)
Jest to chyba jedyna tego rodzaju pływająca piłka dostępna na rynku.



Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza